Тут є все !!!

Формула успіху. 365 днів на рік

Деякі афоризми, які наводяться в тут, допомагають в житті. "Як?" - запитаєте Ви. Роздруковані крупним шрифтом на окремих листах, вони розклеєні всюди - в кабінеті, в спальні, в приймальні... Цей хід не винахід, він підглянутий у багатьох великих людей. Впродовж довгого часу, день за днем, щогодини ці вислови настроюють підсвідомість, а потім і свідомість на успіх.

Пропонуємо Вам виконати той же хід. Зробіть вибірку кращих для Вас афоризмів - тих, які здадуться Вам найважливішими і необхіднішими. Розклейте їх всюди, де Ви проводите свій час, і через деякий час Ваша підсвідомість почне працювати на Вас навіть коли Ви спатимете.
Таку роботу проводьте впродовж 365 днів на рік

04.08.12

Іван Миколайчук. Політ білого птаха (повні версії фільмів)


Талановитих фільмів про сучасність в українському кіно майже не було. Та й актор у тогочасну дійсність не вписувався. Він був щирий і не вмів удавати, що його цікавить те, чого вимагала від митців партія. Він кохався у народній музиці й пісні тоді, коли почався наступ масової культури, відбувалася підміна духовних і моральних цінностей. Він писав сценарій про долю канадського українця, чиє життя минуло за океаном, і котрий страждав і тужив за Україною, а корінні українці, мігруючи до міст, розкиданих по всіх усюдах СРСР, зрікалися усього національного, в тому числі рідної мови. Миколайчук прагнув утверджувати шляхетність, але картин, де б він міг це зробити, не було. Сили у цьому протистоянні були нерівні. З одного боку, Миколайчук не знаходив підтримки. З другого – пріоритети були віддані зображенню партії й Леніна, сучасним передовим робітникам.
Творчість Миколайчука-актора відповідала вимогам мистецтва високої точності. Він мав свій шарм, те особливе, визначальне, чим відрізнявся від інших кіноакторів був органічний у будь-якому середовищі – реалістичному, стилізованому, умовному. Був особистістю. І професіоналом, тобто належав до акторів справжніх, які не бояться втратити власний імідж – коли треба, ставати і негарним.
***
 Миколайчук звертався до багатства фольклору, він відчував його, ніс у собі цей досвід. Саме це багатство і розгледіли у ньому Сергій Параджанов, а потім і Юрій Іллєнко. Аналізуючи роботу Миколайчука-актора, Іллєнко говорив, що той не розкривав психологію героя, а творив характер у взаємодії з усім арсеналом виражальних засобів фільму. Миколайчук не просто був носієм народної культури, він при кожній нагоді обороняв її, підкреслював її значення. “Казки, міфи повинні зберігатися в культурі, інакше людина втратить здатність відчувати світ як цілісність,” – стверджував він.

 Фільми за його участі випередили свій час. У контексті усього напряму українського поетичного кіно стає більш очевидним і виразним те, що Іван Миколайчук спільно з однодумцями-кінематографістами зробив по-своєму вагоме відкриття в кіно. Воно полягає насамперед у збагаченні кіно зображальним і музичним фольклором, в розумінні кіно як синтезу повноправних складових виражальних засобів, як відстоювання права кіно на власні мистецькі закони, без допомоги театру чи літератури.

http://ivanmykolaychuk.org
Камінний хрест. (1968) (повна версія)


Білий птах з чорною ознакою.(1970) (повна версія)


Пропала грамота (1972) (повна версія)


Вавилон ХХ (1979) (повна версія)

Немає коментарів:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Рік народження

1473н (1) 1564н (1) 1595н (1) 1623н (1) 1639н (2) 1690н (1) 1712н (1) 1722н (1) 1732н (1) 1769н (1) 1802н (2) 1809н (3) 1814н (4) 1836н (1) 1845н (1) 1847н (1) 1854н (1) 1856н (1) 1863н (3) 1864н (1) 1865н (1) 1866н (1) 1871н (2) 1874н (2) 1878н (1) 1879н (2) 1888н (1) 1889н (1) 1892н (1) 1898н (2) 1906н (2) 1909н (1) 1926н (1) 1930н (2) 1935н (2) 1937н (2) 1938н (2) 1941н (2) 1947н (2) 1949н (2) 312 до н.е (1) 384н до н.е. (1) 815н (1) 827н (1) 890н (1)

Це буде корисним ...