Тут є все !!!

Формула успіху. 365 днів на рік

Деякі афоризми, які наводяться в тут, допомагають в житті. "Як?" - запитаєте Ви. Роздруковані крупним шрифтом на окремих листах, вони розклеєні всюди - в кабінеті, в спальні, в приймальні... Цей хід не винахід, він підглянутий у багатьох великих людей. Впродовж довгого часу, день за днем, щогодини ці вислови настроюють підсвідомість, а потім і свідомість на успіх.

Пропонуємо Вам виконати той же хід. Зробіть вибірку кращих для Вас афоризмів - тих, які здадуться Вам найважливішими і необхіднішими. Розклейте їх всюди, де Ви проводите свій час, і через деякий час Ваша підсвідомість почне працювати на Вас навіть коли Ви спатимете.
Таку роботу проводьте впродовж 365 днів на рік

11.02.13

Томас Алва Едісон (++відео)


  • Геній - це 1% натхнення і 99% поту.
  • Секрет генія - це робота, наполегливість і здоровий глузд.
  • Найважливіше завдання цивілізації - навчити людину мислити.
  • Я знайшов 2000 неправильних способів - залишилося знайти лише один, вірний спосіб.
  • Я не терпів поразок. Я просто знайшов 10000 способів, які не працюють.
  • Неспокій - це невдоволеність, а невдоволеність - найперша умова прогресу. Покажіть мені абсолютно задоволену людину, і я вам відкрию в ній невдаху.
  • Більшість людей готові безмірно трудитися, аби тільки позбутися від необхідності трішки подумати.
  • Мені здається, хвіртка сконструйована геніально. Вона сполучена з насосом домашнього водопроводу. Кожен, хто входить, накачує в цистерну двадцять літрів води. (Знайомі Едісона дивувалися, чому важко відкривається хвіртка. Один з них зауважив, що такий геній міг би сконструювати щось більш досконале)
  • «Молода людина, ви не розумієте, як влаштований світ. У мене не було ніяких невдач. Я з успіхом визначив п'ять тисяч способів, які нікуди не годяться. В результаті я на п'ять тисяч способів ближче до того способу, який спрацює ». (Для винаходу лампи розжарювання Едісону знадобилося поставити більше 11 тисяч дослідів)
  • Я вірю, що наша духовна індивідуальність не вмирає, вона і після смерті здатна впливати на матерію. Якщо моє припущення вірне, то людина обов'язково створить надчутливий прилад, який дозволить записувати послання від наших предків, незалежно від того, який спосіб приймають вони після своєї фізичної смерті ...
  • У той час я і так платив шерифу по 5 $ в день, щоб він не приводив у виконання рішення про закриття моєї майстерні за борги. А тут ще мені відключили газ за несплату. Я так розлютився, що почав читати літературу по газу і вирішив зробити все можливе, щоб замінити його електрикою.
  •  - Ви знаєте навіщо ви створили лампу розжарювання? - Ні, але я думаю уряд скоро зрозуміє, як брати з людей за це гроші!
  • Я вегетаріанець і супротивник алкоголю, тому я можу знайти краще застосування моєму розуму.
  • Я зрозумів, що потрібно світу. Добре, я це винайду!


То́мас А́лва Е́дісон (англ. Thomas Alva Edison; *11 лютого 1847 Мілан, Огайо — †18 жовтня 1931) — американський вчений і винахідник: понад 1000 патентів. Більшість своїх винаходів зробив у лабораторії у Менло-Парк, Нью-Джерсі, в 1876—1887, включаючи створення лампи розжарювання в 1879. Створив систему розподілу електроенергії споживачам, телефон і фонограф.


***

Сім'я та освіта Томаса Едісона

Майбутній великий винахідник був сьомим, останньою дитиною в сім'ї процвітаючого торговця покрівельної дранки. Однак коли Томасу виповнилося 7 років, батько збанкрутував і сім'я переїхала в містечко Порт-Гурон (штат Мічиган) поблизу озера Мічиган, де зажила більш скромно.

Едісон пішов у початкову школу, навчався жадібно, засипаючи вчителів питаннями, але, не в силах пристосуватися до шкільної обстановки, пішов через три місяці, коли вчитель грубо відгукнувся про нього. Мати, колишня шкільна вчителька, продовжила його навчання вдома. Вже в 10 років хлопчик захопився хімічними дослідами і створив у підвалі будинку свою першу лабораторію.

Риси характеру

Едісон відрізнявся рідкою працьовитістю і завзятістю в експериментах. У 1879 році він разом з помічником просидів 45 годин поспіль у першій у світі вугільної нитки, вставленої в електричну лампу, а під час Першої світової війни майже 70-річний Едісон, задавшись метою у винятково короткий термін створити завод синтетичної карболової кислоти, беззмінно пропрацював 168 годин, не виходячи з лабораторії. З власноручних записів Едісона можна дізнатися, що, наприклад, по лужному акумулятору було пророблено близько 59 тисяч дослідів; 6 тисяч примірників різного роду рослин, головним чином очерету, перепробував Едісон як матеріал для нитки розжарювання вугільної лампи, зупинившись на японському бамбуку.


***


Немає коментарів:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Рік народження

1473н (1) 1564н (1) 1595н (1) 1623н (1) 1639н (2) 1690н (1) 1712н (1) 1722н (1) 1732н (1) 1769н (1) 1802н (2) 1809н (3) 1814н (4) 1836н (1) 1845н (1) 1847н (1) 1854н (1) 1856н (1) 1863н (3) 1864н (1) 1865н (1) 1866н (1) 1871н (2) 1874н (2) 1878н (1) 1879н (2) 1888н (1) 1889н (1) 1892н (1) 1898н (2) 1906н (2) 1909н (1) 1926н (1) 1930н (2) 1935н (2) 1937н (2) 1938н (2) 1941н (2) 1947н (2) 1949н (2) 312 до н.е (1) 384н до н.е. (1) 815н (1) 827н (1) 890н (1)

Це буде корисним ...